Nissan Türkiye olarak, Türkiye’deki tüm Nissan yetkili satıcı ve yetkili servislerimizle birlikte COVID-19’un yarattığı durumu, önemle ciddiye alıyoruz. Bu hassas dönemde önceliğimizin, çalışanlarımızın ve müşterilerimizin güvenliği ile refahı olduğundan emin olabilirsiniz. Bu kapsamda hayata geçirdiğimiz uygulamalarla ilgili size bilgi vermek isteriz.

HİZMET SEVİYEMİZ

Amacımız standart hizmet seviyemizi mümkün olduğunca korumaktır. Şu anda Türkiye’deki Nissan yetkili satıcı ve yetkili servislerinin bazıları açıktır; bazıları ise, resmi protokol ve tavsiyelere uyulmakla birlikte, önlem amacıyla kısıtlı kaynaklarla çalışıyor olabilir. 

Yetkili satıcı ve yetkili servislerimizin güncel durumu ve çalışma saatleri hakkında bilgi almak için aşağıdaki butonlara tıklayabilirsiniz. Ayrıca, 0216 651 84 20 numaralı Nissan Gülümseme Hattı’nı arayarak bize telefonla ulaşabilirsiniz. En güncel bilgileri paylaşmaktan memnun oluruz.

YETKİLİ SATICI ZİYARETİ

COVID-19 pandemisi ile hayatımıza giren “kontrollü sosyal hayat” gereksinimleri kapsamında, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlıklı bir ortamda etkili iletişim kurmaya devam etmesini amaçlıyoruz.

Bu amaçla, “Nissan Hijyen Denetimi” adı altında bir sertifikasyon programı oluşturduk. Sağlıklı bir yetkili satıcı ve yetkili servis ortamının teminatı için 113 farklı kıstas belirledik. Bu kıstaslar üzerinden yetkili satıcı ve servislerimizin denetlenmesi için dünya çapında uzman bağımsız kuruluş Bureau Veritas ile iş birliği yaptık. Bureau Veritas’ın yaptığı denetimleri başarıyla geçen Nissan bayi ve servislerine “Nissan Hijyen Denetimi” sertifikası verdik.

“Nissan Hijyen Denetimi” sertifikasına sahip bayilerimizde uygulan önlemlerden bazılarını aşağıdaki butona tıklayarak inceleyebilirsiniz. 

Faaliyet göstermeye devam eden Nissan yetkili satıcılarının çalışma saatlerine ve durum bilgilerine ulaşmak için aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz. Ziyaretinizi gerçekleştirmeden önce lütfen bu listeyi kontrol edin ve yetkili satıcımız ile iletişime geçin.

Evinizden ayrılmadan bir Nissan Yetkili Satıcısı ile görüntülü görüşme yapmak ve Nissan modellerini yakından keşfetmek isterseniz, talebinizi aşağıdaki form aracılığıyla iletebilirsiniz. Görüntülü görüşmenin sağlanması için sizinle iletişime geçmekten memnun oluruz.

SERVİS VE BAKIM

Aracınız bakımı yapılırken, yetkili servislerimizin aşağıdaki güvenlik ve hijyen prosedürlerine bağlı çalıştığına emin olabilirsiniz:

Faaliyetlerine devam eden yetkili servislerimizdeki tüm personelimiz düzenli olarak ellerini yıkamakta ve el dezenfektanı kullanmaktadır. Teknisyenlerimiz tarafından tek kullanımlık eldivenler giyilmektedir ve her ziyarette tek kullanımlık araç koltuğu, direksiyon simidi ve vites topuzu koruyucuları kullanılmaktadır. Bazı durumlarda temassız işlem de mümkün olabilmektedir.

Faaliyet göstermeye devam eden Nissan yetkili servislerinin çalışma saatlerine ve durum bilgilerine ulaşmak için aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz. Ziyaretinizi gerçekleştirmeden önce lütfen bu listeyi kontrol edin ve yetkili satıcımız ile lütfen iletişime geçin.

Yetkili servislerimizde COVID-19’la mücadele kapsamında uygulanan bazı kısıtlamalardan dolayı servis ihtiyaçlarınız için randevu almanızı öneririz. Randevu talebinizle ilgili sizi arayacak Yetkili Servis Danışmanlarımız her türlü sorunuz ve talebiniz ile ilgili sizlere yardımcı olacaktır.

YOL YARDIM

COVID-19’la mücadelede evde kalmanızı öneriyoruz ancak evinizden çıkmak zorundaysanız ve yolculuğunuz sırasında bir sorunla karşılaşırsanız Yol yardım ve çekici hizmetimizle, her zaman yanınızdayız.